dissabte, 3 de març del 2012

CUIXES DE POLLASTRE ROSTIT SUPER-RÀPID

 
Aquest pollastre és molt fàcil de fer i acostuma a agradar a tothom.
Com que, normalment, si fem un pollastre sencer, les cuixes ténen bastant més èxit que el pit, és millor comprar només cuixes i fer-les tallar pel mig a la carniceria. Així no hi ha problema a l’hora de repartir.
 
Ingredients
Una cuixa de pollastre per persona
4 grans d’all
Farina
Vi ranci o cognac. Un gotet.
També hi podem posar carxofes, o bolets (opcional)
Herbes aromàtiques. Un canonet és molt pràctic.
Sal, pebre, oli.


Preparació
  • Salpebrem el pollastre, l’enfarinem i el fregim a la cassola amb una mica d'oli.
  • Quan el pollastre és ros, hi afegim els alls laminats i el vi ranci.
  • També hi posem les herbes aromàtiques.
  • Si ho veiem molt sec, una mica d'aigua.
  • Si hi volem posar alguna verdura, per exemple carxofes, és el moment de fer-ho. Les pelarem i tallarem en 6 o 8 parts i les afegirem en cru al rostit.
  • Que cogui tot plegat una estoneta (al voltant de 15 minuts) fins que les carxofes siguin cuites i el pollastre també sigui tou.
  • Els xampinyons també hi queden molt bé, aixi com qualsevol classe de bolet, però és millor fregir-los una mica apart en oli per què treguin l’aigua. Quan veiem que n’han tret bastanta, els agafem amb una escumadera i els afegim al rostit. No cal que es facin gaire temps més.





9 comentaris:

  1. Aquest serà la primera recepta que faré. En veure les fotos t'entra una gana!!! Segur que em lleparé els dits. Felicitats pel blog. El trobo agradable a la vista amb bones fotos i un text explicatiu clar.

    ResponElimina
  2. Ens hem llepat els dits la meva dona i jo. Què bo que estava!!! Molt fàcil, ràpid i saborós. (Jo ho he fet amb xampinyons grans i queden boníssims.
    Gràcies germanes, seguiré fent les vostres receptes.

    ResponElimina
  3. Mmmmmmm... sóc fan de les receptes rapidíssimes que proposeu! quin pollastre tan bò!!

    ResponElimina
  4. jo també sóc fan! ara mateix me'n vaig a comprar els ingredients per fer aquest pollastre deliciós! a veure si n'aprenc!! és boníssim que ja me'l conec! : )

    ResponElimina
  5. bueniisimo!!! gracias por vuestras recetas.

    ResponElimina
  6. Moltissimes gràcies per la recepta! M'heu fet fan en dos segons! 1a vegada que he cuinat un rostit i encara ens en llapem els dits!!! Boníssim! Gràcies per fer-ho tant fàcil!

    ResponElimina
  7. Hola Marta, moltes gràcies pel comentari. M'alegro molt de que us hagi agradat. Ja has vist que a la cuina, si hi posem una mica de dedicació, de seguida s'obtenen bons resultats.

    ResponElimina
  8. Bones a tots!!acabo de veure la recepta i ara la estic fent,segur ke kedara bonissim,gracies per totes akestes receptes tan especials,ja us dire com a anat tot!"

    ResponElimina
  9. Es bonisim! Fàcil i rapit de fer!!! Penjeu més receptes!!!

    ResponElimina